Dagje Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van José - WaarBenJij.nu Dagje Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van José - WaarBenJij.nu

Dagje Aruba

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

18 Maart 2013 | Aruba, Aruba

Nauwelijks geslapen, want we zijn inmiddels gewend om laat te dineren en daarna slaap je ook niet direct. We hebben de koffers ingepakt en hebben gewoon wat ontspant tot half drie 's nachts. De taxi bracht ons keurig weg naar het vliegveld, maar waar wij drie uur van tevoren aanwezig moeten zijn, blijkt de maatschappij daar zelf anders over te denken. Onze vlucht ging om 6.00 uur naar Panama. Vanaf Panama hadden we een vlucht naar Aruba. Daar moesten we onze bagage weer ophalen, zodat we ineens vrij waren om het land in te gaan. We hebben een beetje gewandeld rondom het vliegveld, maar echt ver kom je niet met al die bagage. Wij waren vooral verrast toen het personeel Nederlands tegen ons sprak. We waren zo gewend om in het Spaans en Engels te communiceren dat het ons eerst niet eens opviel.

Geduld is een schone zaak in Zuid-Amerika. Het vliegtuig naar Suriname zou om 20.15 uur vertrekken, maar werd verlaat naar 21.40 uur. Het lichaam schreeuwde om slaap, maar moest nog even geduld hebben. Om 1.10 uur landde het vliegtuig in Paramaribo. Al na een uur waren we door alle formaliteiten heen en hadden we het geluksgevoel weer dat ook deze keer onze bagage aanwezig was. Toen slechts nog drie kwartier met de taxi naar het hotel. Tjonge, wat zijn wij moe, maar slapen wil nog even niet lukken.