Cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van José - WaarBenJij.nu Cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van José - WaarBenJij.nu

Cahuita

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

22 December 2012 | Costa Rica, Cahuita

Vandaag zijn we per bus naar Cahuita gereden. Een plaatsje aan de Caribische kust. Onderweg hebben we een excursie gehad in het Braulio Carrillo National Park. Het park heeft een oppervlakte van 450 hectare, dus genoeg te zien. Per Aerial Tram zijn we door het park gegaan. Een soort kabelbusje dat je vervoerd over 2600 meter. Ook nog een stukje door het park gelopen. We hebben diverse slangen gezien en kapucijnaapjes. Helaas zaten die te hoog om een fatsoenlijke foto te maken. Ook nog een kikkertje en wat vogels en vlinders gezien. Het mooiste is echter de uitgestrektheid van het regenwoud. Zover je kan kijken zijn er bomen in allerlei soorten. Geen rijtjes, maar één geheel van bomen en planten. Geen boom die niet een andere plant bij zich heeft. Onmogelijk om te beschrijven hoe mooi en zeldzaam het is. Geen idee of de genomen foto's iets van die schoonheid kan overbrengen.